نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، سیده رضوانه چرخش از کلاس‌های حضوری به کلاس‌های مجازی: چالش‌ها، فرصت‌ها و نحوه مواجه دانش‌آموزان متوسطه اول با آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 165-182]
  • احمدآبادی آرانی، نجمه آموزه‌هایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
  • اداک، موسی مطالعه میزان تناسب روش‌های تدریس با رویکرد یادگیری مادام العمر؛ مورد مطالعه: دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 13-22]
  • ادرنیا، سمانه بررسی میزان آشنایی و بکارگیری تدریس معکوس در اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]
  • اعتدال، علیرضا بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتاب‌های درسی دورۀ ابتدایی با برنامه ‌درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
  • امامی، حبیب پیش‌بینی کاربست فناوری‌های آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]
  • انصاری، سعید طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آموزش سواد رسانه‌ای دوره‌ی ‌ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]

ب

  • باقری نوع پرست، خسرو نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
  • برخوردار، رسول روایت پژوهی فرهنگ یادگیری کودکان در مدرسه با توجه به نیاز ویژه [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 35-47]

ت

  • تقوایی نیا، علی بررسی نقش واسطه ای مسئولیت پذیری در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 23-34]

ج

  • جدا، نرگس تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالت‌های آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]

ح

  • حجتی، رقیه اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم در درس علوم [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 77-90]
  • حسنی، رفیق ارائه برنامه توانمندسازی تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر دارای افت تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 41-59]
  • حسینی خواه، علی تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالت‌های آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]

خ

  • خاری آرانی، مجید روایت پژوهی فرهنگ یادگیری کودکان در مدرسه با توجه به نیاز ویژه [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 35-47]

د

  • دهقان کلور، محمدصادق تحلیل کیفی کتاب های درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های اخلاق الهی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 143-161]
  • دهقانی، مرضیه چرخش از کلاس‌های حضوری به کلاس‌های مجازی: چالش‌ها، فرصت‌ها و نحوه مواجه دانش‌آموزان متوسطه اول با آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 165-182]
  • دوست محمدی، مهدیه آزمون مدل ساختاری نیازهای اساسی روانشناختی و درگیری تحصیلی: نقش میانجی خودکارامدی تحصیلی و هیجان های تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 101-115]
  • دیبایی صابر، محسن شناسایی مولفه های نظام توسعه شایستگی معلمان دوره متوسطه از دیدگاه خبرگان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 61-75]
  • دیبایی صابر، محسن بررسی میزان آشنایی و بکارگیری تدریس معکوس در اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]

ر

  • رجب پور سواری، فاطمه پیش‌بینی کاربست فناوری‌های آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]
  • رحیمی، زهرا بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتاب‌های درسی دورۀ ابتدایی با برنامه ‌درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
  • رحیمیان بوگر، اسحق آزمون مدل ساختاری نیازهای اساسی روانشناختی و درگیری تحصیلی: نقش میانجی خودکارامدی تحصیلی و هیجان های تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 101-115]
  • رشید، خسرو تاثیر روش ذهن‌آگاهی مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر مولفه‌های شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی کودکان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 91-100]

س

  • سبحانی‌نژاد، مهدی شناسایی مولفه های نظام توسعه شایستگی معلمان دوره متوسطه از دیدگاه خبرگان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 61-75]
  • سبحانی‌نژاد، مهدی روایت پژوهی فرهنگ یادگیری کودکان در مدرسه با توجه به نیاز ویژه [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 35-47]
  • سبحانی‌نژاد، مهدی آموزه‌هایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
  • سبحانی نژاد، مهدی اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم در درس علوم [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 77-90]
  • سبحانی نژاد، مهدی تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالت‌های آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
  • سجادی، سید مهدی نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
  • سدرپوشان، نجمه درک تجربه زیسته علل گریز از مدرسه دانش‌آموزان متوسطه دوره اول [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 137-149]
  • سراجی، فرهاد طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آموزش سواد رسانه‌ای دوره‌ی ‌ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
  • سلیمی، لیلا ارائه برنامه توانمندسازی تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر دارای افت تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 41-59]
  • سیدی نظرلو، سید طاهر مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس تحلیل رفتگی آموزشی و درگیری تحصیلی با میانجی گری تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 21-39]

ش

  • شاکری، محمود بررسی نقش واسطه ای مسئولیت پذیری در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 23-34]
  • شاه محمدی، نیره اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم در درس علوم [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 77-90]
  • شهولی کوه شوری، جواد مدل ساخت‏گرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]

ص

  • صادق زاده قمصری، علیرضا نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
  • صادقی نیا، معصومه تأثیر برنامه درسی روئیدنی بر خلاقیت و انگیزه نوآموزان پیش ‏دبستانی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 113-122]

ط

  • طالب، زهرا تأثیر برنامه درسی روئیدنی بر خلاقیت و انگیزه نوآموزان پیش ‏دبستانی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 113-122]
  • طالع پسند، سیاوش آزمون مدل ساختاری نیازهای اساسی روانشناختی و درگیری تحصیلی: نقش میانجی خودکارامدی تحصیلی و هیجان های تحصیلی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 101-115]

ع

  • عباسی، رقیه فراتحلیل ارزیابی انجام شده پیرامون ارزشیابی عملکرد معلمان و ارائه الگوی مناسب برای آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 73-85]
  • عسکری، احمدرضا مدل ساخت‏گرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]

غ

  • غلامی، آبتین درک تجربه زیسته علل گریز از مدرسه دانش‌آموزان متوسطه دوره اول [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 137-149]

ف

  • فرجی ده سرخی، حاتم پیش‌بینی کاربست فناوری‌های آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]

ق

  • قادری، سیامند مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس تحلیل رفتگی آموزشی و درگیری تحصیلی با میانجی گری تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 21-39]
  • قادری، مصطفی فراتحلیل ارزیابی انجام شده پیرامون ارزشیابی عملکرد معلمان و ارائه الگوی مناسب برای آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 73-85]
  • قاسم‌زاده، ابوالفضل اثر علّی ساختار توانمندساز مدارس و مسئولیت جمعی معلّمان بر خوش‌بینی علمی با واسطه تعهد عاطفی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 49-60]

ک

  • کردنوقابی، رسول تاثیر روش ذهن‌آگاهی مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر مولفه‌های شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی کودکان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 91-100]
  • کیان، مرجان تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج دلالت‌های آن در برنامه درسی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]

م

  • محمدی، آزاد آموزه‌هایی برای بهبود عنصر گفتگو در فرایند یاددهی - یادگیری از معبر مقایسه دیالکتیک سقراطی و کنش ارتباطی هابرماس [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
  • محمودی، فیروز مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس تحلیل رفتگی آموزشی و درگیری تحصیلی با میانجی گری تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 21-39]
  • مرادی عزتی، ناهید اثر علّی ساختار توانمندساز مدارس و مسئولیت جمعی معلّمان بر خوش‌بینی علمی با واسطه تعهد عاطفی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 49-60]
  • مظفر، محمد نقد فوکویی بر شک دکارتی و دلالت های تربیتی آن برای مبانی و اصول یاددهی – یادگیری [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
  • ملکی، حسن فراتحلیل ارزیابی انجام شده پیرامون ارزشیابی عملکرد معلمان و ارائه الگوی مناسب برای آن [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 73-85]
  • ملکی، شیوا اثر علّی ساختار توانمندساز مدارس و مسئولیت جمعی معلّمان بر خوش‌بینی علمی با واسطه تعهد عاطفی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 49-60]
  • مولائی علی آباد، حسین پیش‌بینی کاربست فناوری‌های آموزشی در تدریس: آزمون مدل مبتنی بر قصد انتقال آموزش [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 13-20]
  • میرزایی، مهدی اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 87-99]

ن

  • نبی زاده، صفدر تاثیر روش ذهن‌آگاهی مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر مولفه‌های شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی کودکان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 91-100]
  • نجفی، حسن تحلیل کیفی کتاب های درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های اخلاق الهی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 143-161]
  • نظرزاده، مسعود اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 87-99]
  • نظری، رسول مدل ساخت‏گرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
  • نقش، امیر رضا مدل ساخت‏گرای مشارکت در ورزش دانش آموزی [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 123-141]
  • نکوئیان، طاهره اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 87-99]
  • نیکدل، فریبرز بررسی نقش واسطه ای مسئولیت پذیری در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 23-34]

ی

  • یادگارزاده، غلامرضا بررسی انطباق عمل ضرب و تقسیم در کتاب‌های درسی دورۀ ابتدایی با برنامه ‌درسی حوزة یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 151-163]
  • یعقوبی، ابوالقاسم تاثیر روش ذهن‌آگاهی مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر مولفه‌های شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی کودکان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 91-100]
  • یوسف زاده، محمد رضا طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آموزش سواد رسانه‌ای دوره‌ی ‌ابتدایی [دوره 17، شماره 2، 1399، صفحه 61-72]
  • یوسف زاده چوسری، محمدرضا مطالعه میزان تناسب روش‌های تدریس با رویکرد یادگیری مادام العمر؛ مورد مطالعه: دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 17، شماره 1، 1399، صفحه 13-22]